Slutligen några ritningar!

Idag lyckades jag söka jobb (jag sökte några jobb i Melbourne, skulle jag vilja flytta ut, även om inte permanent) och idag har jag utarbetat bilder! Dessa teckningar är dum liten ritningar, men de är åtminstone någonting.

Pokemon:
Jag ville göra mina karaktärer som pokemon, var dock färgerna konstiga.
Wartortle, Gengar, Pikachu, Celebi och Elfuun

Och chibi Indy

Jag lär mig svenska genom att spela barnens spel. Det är roligt, och jag har lärt mig atttänka mer vad jag kan säga. min prioritering just nu är dock att hitta ett arbeteNyligen har jag blivit inspirerad att söka arbete.

(mitt hjärta känns fortfarande konstigt. Jag behöver träffa en läkare imorgon.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0