POKEMON

Jag ritade ikväll och bestämde sig för att gå tillbaka till en idé jag hade innan. Jag skissade lite gräs pokemon en liten stund tillbaka och jag ville dra mer pokemon som dem. Min bror gick till en konvention och hade framgång i att sälja sina serier, så jag tror jag kan försöka att sälja vissa saker nästa gång tillfälle kommer!
Silly pokemon: Gen 1
heehee Bulbasaur är så läskig
Jag ritade ikväll och bestämde sig för att gå tillbaka till en idé jag hade innan. Jag skissade lite gräs pokemon en liten stund tillbaka och jag ville dra mer pokemon som dem. Min bror gick till en konvention och hade framgång i att sälja sina serier, så jag tror jag kan försöka att sälja vissa saker nästa gång tillfälle kommer!
Silly pokemon: Gen 1
heehee Bulbasaur är så läskig
Oh! Jag var så orolig att jag hade förlorat min förmåga att rita!
även om pokemon är det enda jag kan rita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0