Oj!

Jag glömde att lämna in ett blogginlägg igår.
Det förefaller också, nyligen har jag inte varit fram musik
(åtminstone har jag verkligen arbetat med min blogg layout ehehe...)
Det förefaller också, nyligen har jag inte varit fram musik
(åtminstone har jag verkligen arbetat med min blogg layout ehehe...)
Jag ska skapa en stor post med mycket musik!
"Kill Everybody" av Skrillex
"Bicycle" av Memory Tapes
"By The Sword" av Slash och Andrew Stockdale (Wolfmother)
"I Was Married" av Tegan and Sara
"Nude" av Radiohead
"Starlight" av Muse
"Go With The Flow" av Queens of the Stone Age
I detta ögonblick jag tittar på min CD-samling. Den är liten fortfarande, men det växer~ min musiksmak är mycket ... eklektisk.
Jag har gammal musik i dag, ber om ursäkt!
Jag slutade mitt hjärta från att slå för mycket, det var min medicin som hade drabbat den. Tack och lov Jag behöver inte ta det och stoppa det löste mitt problem.
Också, jag har inte fått något svar på jobbansökningar i Melbourne
dock kommer jag fortsätta att försöka! Vi har statliga val och jag kanske kan göra arbetet räkna röstsedlar. Jag är på listan och med alla hoppas jag ska kunna tjäna pengar på två veckor
Jag tror att min svenska är bättre! Jag kan läsa meningar lättare och jag kan memorera fler ord. någon förbättring är fantastiskt!
aah! så många utropstecken!
!!!!!
hålla utkik efter min nya layout (Det kommer att vara rosa, orange, blå och grön-gul) Jag gillar starka färger~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0