Mardi Gras

Godhet, jag tror det har varit någon gång sedan mitt senaste blogginlägg! Detta beror på att jag inte varit hemma mycket. Igår kväll gick jag till Sydneys Mardi Gras (jag tittar på TV-bevakningen och jag ser så mycket mer i paraden än jag såg igår kväll) Jag är tacksam att mitt skift ändrades till en standby-skift, vilket betyder att jag måste vara redo att gå ut om min chef behöver mig, men det mesta är jag inte ringt och jag har ledigt :D

det var bra att se mina vänner dock, och gör narr av berusade publiken
och att göra narr av homofober lol
det var bra att se mina vänner dock, och gör narr av berusade publiken
(och att göra narr av homofober lol)
Jag har inte haft mycket av en chans att dra (vilken överraskning lol) men jag ska försöka så hårt jag kan för att rita (och kanske även gälla för fler jobb!) imorgon
aah jag har en allergi för tillfället, jag gillar inte riktigt hösnuva (gör någon?)
här är en äldre låt jag har lyssnat på idag: "Dreams" av The Cranberries
haha, Jag borde göra mer intressanta saker för en mer intressant blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0