tid för förändring?

idag har jag blivit inspirerad
Jag tror jag vill byta mer än något
.
Jag är en sammankoppling med ett arbete byrå som ska hjälpa mig att hitta arbete och få en start på mitt liv (jag är bara tjugo och alla mina vänner har ännu inte lämnat hemmet, men jag vill ha självständighet och förändring i mitt liv. Också min pappa shopping influenser vad jag äter, som choklad, choklad och choklad @o@)
Jag skulle också vilja köpa mig fina saker. Precis som kläder och smink. Dyra saker lol.
.
Jag inser när jag skriver jag använder frågetecken på meningar som inte är frågor
Jag tror att det är på grund av min dialekt, folk brukar säga att när australier talar vår röst går upp i tonhöjd mot slutet av en mening, som folk ofta fel för en fråga
Jag tror, eftersom jag titta på utländska program, som jag inser detta i min egen dialekt, och sätta detta i vad jag skriver!
Det kan verka fånigt men jag gillar att lägga ner exakt vad som skulle hända i person, jag ser människor gör detta ofta med smileys och överdrift (jag är skyldig till dessa också)
Jag inser när jag skriver jag använder frågetecken på meningar som inte är frågor
Jag tror att det är på grund av min dialekt, folk brukar säga att när australier talar vår röst går upp i tonhöjd mot slutet av en mening, som folk ofta fel för en fråga
Jag tror, eftersom jag titta på utländska program, som jag inser detta i min egen dialekt, och sätta detta i vad jag skriver!
Det kan verka fånigt men jag gillar att lägga ner exakt vad som skulle hända i person, jag ser människor gör detta ofta med smileys och överdrift (jag är skyldig till dessa också)
.
Jag bakade flera choklad cookies i natt, jag beundrar dessa cookies! Jag kommer att dela receptet, men jag är säker på att jag kommer att göra en affisch av detta recept
Jag hittade ett recept för svenska våfflor Jag skulle älska att försöka~
.
goooooood naaaaaaaaaaaaatt
nästan 3 på morgonen |D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0