Rachael, somna.

Rachael, somna.
ingen.
Jag kommer att arbeta på min blogg layout istället
även om det fortfarande inte bra. Jag tycker att färgerna är lite mindre intensiv nu finns det bara två färger för de viktigaste rubriker och länkar
Varför inspiration alltid kommer i en tid när jag är på väg att gå till sängs? Jag har ritat också, jag önskar detta Inspirationen kom under dagen och inte när jag är så trött att jag inte kan ta ordentlig nytta av det ...
ingen.
Jag kommer att arbeta på min blogg layout istället
även om det fortfarande inte bra. Jag tycker att färgerna är lite mindre intensiv nu finns det bara två färger för de viktigaste rubriker och länkar
Varför inspiration alltid kommer i en tid när jag är på väg att gå till sängs? Jag har ritat också, jag önskar detta Inspirationen kom under dagen och inte när jag är så trött att jag inte kan ta ordentlig nytta av det...
.
Tja, det verkar att när jag säger god natt det är aldrig ett löfte jag kommer att sova
Det hjälper inte att jag har svårt att sova nyligen. Igår kväll var det vända i dagsljuset innan jag kunde sova -o- jag kanske ska ta sömntabletter? Jag tycker inte om att ta medicin dock jag alltid undvika det så länge som möjligt
.
nu är jag gäspande.
kanske jag ska sova, som jag sa att jag skulle...
(Jag önskar att jag pratade ofta till någon som kunde korrigera min dåliga grammatik, haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0