Möjliga arbete?

min pappa kommer för en intervju imorgon ~ Lycka till honom! Om han får det här jobbet han får hyra min bror och jag för några tillfälligt arbete, anser att jag inte har jobbat ganska länge (utom min DJ jobb eheh ...)
Jag ser fram emot releasen av nya pokemon spel, svart och vitt!
NERD NERD NERD
spelen ser fantastisk ut, de kommer ut i Australien på torsdag. Trots att inte ha mycket pengar, jag funderar på att köpa ett av spelen
Jag ser fram emot releasen av nya pokemon spel, 'Black' och 'White'!
NERD NERD NERD
spelen ser fantastisk ut, de kommer ut i Australien på torsdag. Trots att inte ha mycket pengar, jag funderar på att köpa ett av spelen
mitt sparande har spenderats på avlat lol
hur ska jag kunna leva på min egen när jag kan inte budget?
Jag köpte mig en väldigt fin väska för flera dagar sedan ~ Jag behövde en ny väska, jag motivera mina handlingar
Det var antingen en väska, eller en mycket söta djur hatt |D ett svårt beslut!
min bakgrund kommer inte vara så vidrig, jag arbetar på en bra design. Jag har inte haft mycket chans att tänka på slutprodukten, därav varför de mönster som hittills inte varit bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0