jag är ledsen

Jag har försummat denna blogg! Men nyligen jag är upptagen med tillfälligt arbete (denna kommer att fortsätta i två veckor som mest) så pengar pengar pengar!
detta arbete involes mig att vakna vid 4 på morgonen, med start vid 6 och slutar vid 1:30 på eftermiddagen (normalt jag skulle vakna upp vid 1:30 som en chock för min kropp, det blir lättare dock)
Jag tror att jag inte behöver säga att jag är så trött, igår jag somnade ungefär 5 på eftermiddagen och vaknade igen vid 4:30 på morgonen @ _ @ det fortfarande kändes inte som om det nog var sömn! Tänk på dagen innan jag hade inte sovit alls
Jag jobbar på provision som vi talar så jag borde inte hålla förhala för länge.
Oh och min bror sa att för de närmaste dagarna vi ska arbeta fram till 5:30, en 11 och en halv timmen skift! Jag har bara en gång utfört arbete så här länge när man arbetar på en biograf och vi är inte säkra när det kommer att sluta.
NÅJA
Efter detta kommer jag att rita eller sova eller söka det jobbet jag har tänkt att ~ det skulle vara bra om jag kunde få det, skulle det innebära att man byter ut i ett hem. Jag skulle älska att arbeta utomlands, men den australiska ekonomin är en av de bästa i världen för tillfället och möjligheter utomlands är inte sannolikt att komma.
Jag har försummat denna blogg! Men nyligen jag är upptagen med tillfälligt arbete (denna kommer att fortsätta i två veckor som mest) så pengar pengar pengar!
detta arbete involes mig att vakna vid 4 på morgonen, med start vid 6 och slutar vid 1:30 på eftermiddagen (normalt jag skulle vakna upp vid 1:30 som en chock för min kropp, det blir lättare dock)
Jag tror att jag inte behöver säga att jag är så trött, igår jag somnade ungefär 5 på eftermiddagen och vaknade igen vid 4:30 på morgonen @ _ @ det fortfarande kändes inte som om det nog var sömn! Tänk på dagen innan jag hade inte sovit alls
Jag jobbar på provision som vi talar så jag borde inte hålla förhala för länge.
Oh och min bror sa att för de närmaste dagarna vi ska arbeta fram till 5:30, en 11 och en halv timmen skift! Jag har bara en gång utfört arbete så här länge när man arbetar på en biograf och vi är inte säkra när det kommer att sluta.
NÅJA
Efter detta kommer jag att rita eller sova eller söka det jobbet jag har tänkt att ~ det skulle vara bra om jag kunde få det, skulle det innebära att man byter ut i ett hem. Jag skulle älska att arbeta utomlands, men den australiska ekonomin är en av de bästa i världen för tillfället och möjligheter utomlands är inte sannolikt att komma.
.
jag kanske ska ta detta som ett tecken?
Nåja, när jag får tillräckligt med pengar jag kommer att resa~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0