Händelselös!

idag fick jag "pokemon svart"
onödigt att säga inte mycket har skett i dag, jag spenderade tid med min vän idag och åt churros (som jag längtat> w <)
Men jag spelade spelet och min Nintendo DS sprang ut batteriet, var mina framsteg förlorade. Laddaren är i min brors rum och han sover så jag får vänta tills i morgon för att spela igen
Det är hett just nu, trots att det är nästan 4 på morgonen, jag hoppas då det kalla vädret kommer i år är det inte plötsligt! Jag älskar det varma vädret och tycker inte om vintern (det här är roligt eftersom jag har en fascination med sådana kalla länder)
min svenska har förbättrats jag känner, kanske inte min grammatik, men mitt ordförråd är mycket bättre. Jag tror att nyligen jag vill flytta på för att lära sig isländska, men jag är inte säker på om jag klarar lära sig två språk samtidigt, framför allt eftersom nu ibland får jag svenska och isländska förvirrade fraser (ofta jag säger saker som "hverning gengur" och ... kanske jag glömmer det språk, när jag var ny för att lära mig detta språk har jag gjort dessa misstag hela tiden)
idag fick jag 'Pokemon Black' ('Pokemon White' är slutsåld; Jag tror att min bror kommer att få det spelet ändå)
onödigt att säga inte mycket har skett i dag, jag spenderade tid med min vän idag och åt churros (som jag längtat >w<)
Men jag spelade spelet och min Nintendo DS sprang ut batteriet, var mina framsteg förlorade. Laddaren är i min brors rum och han sover så jag får vänta tills i morgon för att spela igen
Det är hett just nu, trots att det är nästan 4 på morgonen, jag hoppas då det kalla vädret kommer i år är det inte plötsligt! Jag älskar det varma vädret och tycker inte om vintern (det här är roligt eftersom jag har en fascination med sådana kalla länder)
min svenska har förbättrats jag känner, kanske inte min grammatik, men mitt ordförråd är mycket bättre. Jag tror att nyligen jag vill flytta på för att lära sig isländska, men jag är inte säker på om jag klarar lära sig två språk samtidigt, framför allt eftersom nu ibland får jag svenska och isländska förvirrade fraser (ofta jag säger saker som 'hverning gengur' och ... kanske jag glömmer det språk, när jag var ny för att lära mig detta språk har jag gjort dessa misstag hela tiden)
.
Jag känner mig så lat och värdelös, jag behöver ett jobb. Jag tror jag också är frustrerad för tillfället.
.
märkligt mitt rum luktar rostat bröd...
god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0