äntligen! teckningar!

Dessa teckningar som jag inte har lagt fram här tills i dag, de två första är av min vän Laila karaktärer, Euko och Onelle
och då har jag en bild av en karaktär som jag köpte av henne (Laila), som jag namnge Kålrot (jag planerar att göra vegetabilisk kaniner att gå med henne!)
och idag har jag ritade Indy som harpie, det var väldigt roligt och jag tänker dra henne igen i den här stilen
Jag drar alltför många Furries lol jag skulle dra folk, men djur folk är så söta och färgglada
Dessa teckningar som jag inte har lagt fram här tills i dag, de två första är av min vän Laila karaktärer, Euko och Onelle
och då har jag en bild av en karaktär som jag köpte av henne (Laila), som jag namnge Kålrot (jag planerar att göra vegetabilisk kaniner att gå med henne!)
och idag har jag ritade Indy som harpie, det var väldigt roligt och jag tänker dra henne igen i den här stilen
Jag drar alltför många Furries lol jag skulle dra folk, men djur folk är så söta och färgglada
Jag tror att ikväll ska jag gå till sängs "tidigt" (det är bara halv tolv i morgon just nu) |D eller kanske jag kommer att spela "Age of Empires" för ett par timmar? Hmm ... Jag är inte särskilt bra med självkontroll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0