Jag har återvänt!

Jag har återvänt från min... skulle den korrekta termen vara road trip eller bilsemester? Jag hade mycket roligt (och för mycket alkohol eheh...). Idag har jag varit trött, och trots att resan var så roligt jag inte känner för att prata om det just nu. Jag är fortfarande inte bekväm att skriva detta språk, jag måste söka upp många ordoch jag glömmer saker ofta. Allt som krävs är praxis dock! Men ibland Jag önskar jag kunde skriva och tala andraspråk med lätthetÅtminstone jag kan uttala svenska ord ganska bra (för en nybörjare)

lära mig detta språk inte handlar om ordförråd (Jag försöker att bygga upp detta ändå), men också om hur jag närmar utbildning och erfarenhet. Lärande grammatik nog skulle vara bra också.
Jag önskar att jag kunde hoppa på ett plan och bo någon annanstans just nu ...
lära mig detta språk inte handlar om ordförråd (Jag försöker att bygga upp detta ändå), men också om hur jag närmar utbildning och erfarenhet. Lärande grammatik nog skulle vara bra också.
Jag önskar att jag kunde hoppa på ett plan och bo någon annanstans just nu... Jag är alltid sugen något nytt.
Hur some helst
Jag är äldight trött nu
Kanske jag kommer att kunna skriva mer i morgon!
Jag skulle rita något i morgon också aheh..
HEJ DÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0