tum de tum...

Inte mycket hänt idag.
Jag gick ut, Jag tänkte gå till en trumma lektion men min vän Sheryl och jag bestämde att vi var för lata för att gå (ehehe...). Jag gick till en läkare, att är en annan slutförd uppgift. Trots att jag gör inte mycket idagDet var skönt att vara ute ur huset.
Jag tänker att göra några bilder som verkligen kommer att tilltala människor, söt och upptagen och ljusa. Jag behöver lite pengar, och jag finner det svårt att sälja min provisioner.
Jag överväger också att slutföra en kurs som tillåter mig att undervisa grafisk formgivning på en TAFE, Jag kommer att göra detta om jag inte kan hitta ett bra jobb snart... kommer att bidra till upplevelsen jag behöver för grafisk formgivare?Jag är inte överlycklig av tanken på undervisningen, men jag tycker verkligen inte det är dåligt. Jag kan aldrig hålla sig till en plan! Vad jag egentligen vill göra är att arbeta utomlandsdet är därför jag lär mig svenska och så småningom isländska.
Jag börjar en vana, Jag skicka in låtar jag har lyssnat . Här är en låt jag bara hittade som är riktigt ganska och häftig, "Ceasefire" av CNCD + Fairlight
Jag har också varit att lyssna på "We Ran Out Of CD Space" av Psychostick; sådana konstiga lyrics!
aaaah,  sömnig... dags för sängen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0