ROAD TRIP!

Inga nya ritningar i dag, men jag jobbar på ett grafiskt projekt. Jag har inte känt detta inspirerat så länge, det är underbart!
Imorgon ska jag vara på väg bort till en road trip (ikväll är jag sover över hos en kompis) och jag är glad för lite kvalitetstid med vänner och för mig själv (Jag vill arbeta mer på denna designprojekt!) , inga uppdateringar förrän på måndag (Tidsfristen för designprojekt är måndag morgon)
En sång... "Starry Eyed" av Ellie Goulding är vacker söt
Också  "Lights" av Ellie Goulding... Jag är kär i hennes musik ikväll!

Dags för mig att packa mina kläder! Hey då tills måndag! Kanske när jag kommer tillbaka ska jag ha ett bättre design för min blogg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0