Nya Zeeland

Jag känner att jag behöver hjälp med jordbävningen i Christchurch NZ
Jag besökte landet i början av 2010 och jag blev förälskad i den. Det är så vackert och så är de människor.
Jag har inte råd att ta ett plan till det eller något (de flygplatser stängs), men jag vill verkligen hjälpa till.
Skulle de använder våra blod? Kan vår regering att hjälpa till med människor som vill voulenteer?
Jag känner mig hjälplös ...
Jag känner att jag behöver hjälp med jordbävningen i Christchurch NZ
Jag besökte landet i början av 2010 och jag blev förälskad i den. Det är så vackert och så är de människor.
Jag har inte råd att ta ett plan till det eller något (de flygplatser stängs), men jag vill verkligen hjälpa till.
Skulle de använder våra blod? Kan vår regering att hjälpa till med människor som vill voulenteer?
Jag känner mig hjälplös... Med min hälsa jag känner att jag inte kunde göra mycket ändå. Mitt hjärta är klappande och jag känner mig trött hela tiden. Jag finner det lite svårt att andas, men jag kommer att bli bra.
Jag är säker på att jag kommer att kunna dra snart, är det svårt just nu men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0