hum...

hej, det har varit ganska lång tid sedan min senaste uppdatering
på en bra notering, har jag några tillfälligt arbete! Jag kommer att räkna röster för statenvalet för två veckor vilket bör vara en god lön> w <kanske detta är en hjälpande hand,om jag kan hitta ett jobb, att flytta från hem snabbt
som för detta val tror jag inte några kandidater är lämpliga för löpning vår stat. Men jag vägrar att kasta min röst bort, särskilt då det är en fest jag hatar. Jag hoppas att de intefår mycket makt för att stödja dem, de motsätter sig abort och homosexuellasrättigheter, men de påstår sig vara rättvis mot alla australier.
Jag hatar när folk säger homosexuella att gifta sig skulle förstöra äktenskapets helgd,eller när de säger homosexuella är bara tillsammans för samlag och de kan omöjligenkänna kärlek till varandra. Dessa är människor som inte är mycket välutbildade omalternativa livsstilar.
Hm, jag är ledsen för detta orera. Detta är en fråga som ligger nära hem med mig, harjag blivit illa behandlad på grund av min sexuella läggning och jag hatar att se andra i liknande situation u3u
.
nyligen har jag blivit inspirerad att söka fler jobb (jag tror det är nedslående för mig att aldrig få ett svar tillbaka, i flera månader har jag haft en intervju och bekräftelse av att lämna in något, jag ser ett mail i min inkorg och jag besviken när Det är ett automatiskt svar TOT)
Tja, sökte jag ett mycket bra jobb i Melbourne som jag skulle vilja mer än något. Jag tror inte jag kommer att kallas tillbaka men jag måste bli bättre! Det är svårt att förbättra på min egen skulle jag dock vilja vara i en studio miljö med vägledning. En provcykeln!.
nyligen har jag blivit inspirerad att söka fler jobb (jag tror det är nedslående för mig att aldrig få ett svar tillbaka, i flera månader har jag haft en intervju och bekräftelse av att lämna in något, jag ser ett mail i min inkorg och jag besviken när Det är ett automatiskt svar ToT)
Tja, sökte jag ett mycket bra jobb i Melbourne som jag skulle vilja mer än något. Jag tror inte jag kommer att kallas tillbaka men jag måste bli bättre! Det är svårt att förbättra på min egen skulle jag dock vilja vara i en studio miljö med vägledning. En provcykeln!
.
min familj är inte dåligt, men jag känner att jag inte kan vara mig själv ibland. Jag tror att jag är en fågel som vill sprida sina vingar.
men nu är det sent och jag behöver sova (jag är inte säker på varför jag känner behovet att skriva blogg inlägg så sent ...)
god natt~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0