dededede

Jag tycker det är svårt för mig att blogg när inte mycket händer i mitt liv, fortfarande söker arbete. Jag hittade en väldigt cool jobb, på ett museum, och jag skriver ett personligt brev att gälla. Återigen detta är i Melbourne (Jag skulle vara mer förnuftigt och söka arbete i Sydney).
Jag ska försöka göra tävlingar också, är min portfölj fylld med arbete på college och inte någon annanstans som inte är bra när det kommer till intervju tid ...
Jag vill bara mer pengar lol
så jag gjorde en del krumelurer i kväll, en karaktär jag gjorde upp på platsen och en pokemon ~
Jag vill ge det nya tecknet sätta färger (jag gillar av orange, grön, blå och rosa eheh ...)
mitt finger är kliande> o <
Jag tycker det är svårt för mig att blogg när inte mycket händer i mitt liv, fortfarande söker arbete. Jag hittade en väldigt cool jobb, på ett museum, och jag skriver ett personligt brev att gälla. Återigen detta är i Melbourne (Jag skulle vara mer förnuftigt och söka arbete i Sydney).
Jag ska försöka göra tävlingar också, är min portfölj fylld med arbete på college och inte någon annanstans som inte är bra när det kommer till intervju tid ...
Jag vill bara mer pengar lol
.
så jag gjorde en del krumelurer i kväll, en karaktär jag gjorde upp på platsen och en pokemon ~
Jag vill ge det nya tecknet sätta färger (jag gillar av orange, grön, blå och rosa eheh ...)
.
mitt finger är kliande >o<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0