Hipster sånger

Jag har lyssnat på "hipster musik"
bortsett från arbete, där jag lyssnar på just nu populärmusik | D
Detta är en låt jag lyssnade på en hel del när jag var på college, "Song Title" AV Darwin Deez
även texter är hipster, lol
Jag har lyssnat på "hipster musik"
bortsett från arbete, där jag lyssnar på just nu populärmusik |D (Jag är en DJ)
Detta är en låt jag lyssnade på en hel del när jag var på college, "Radar Detector" av Darwin Deez
även lyrics är hipster, lol
(åh, jag var för att använda denna webbplats för all min musik
men det är svårt att hitta låtar på den!
Jaja, jag måste bara fortsätta att länka utan att vara konsekvent)
OCKSÅ
Jag behöver en kram |D ikväll jag känner tillgiven
det finns fortfarande saker jag måste ta reda på om denna blogg layout, det har varit länge sedan jag kodade något
åh jag är alldeles för distraherad att blogga ... Minecraft ringer till mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0